tialachan

I'm Feeling Good

Publicerad 2013-11-02 02:48:08 i Allmänt,

- Michael Bublé (2005).
 
MIN DATOR HAR KOMMIT! Jag är numera ägare till en MacBook Pro, 13'3 skärm, osv osv. Den är väldigt fin, min dator. Jag är mycket glad över att jag köpte den. Problemet är ju bara att det är en Mac och inte en PC, men jag lär väl vänja mig vid det snart (programmen skiljer sig från varandra). Jag har inte döpt den än. Namnet kommer nog snart.
 
Har inte shoppat ordentligt under hela oktober, men nu är det dags att tömma plånboken lite till (datorn lämnade inget större hål i den, nej nej!) Ska försöka hitta halsduk, vantar och mössa. En sportjacka vore också något! Och en större handväska som jag kan lägga ner A4-block i. Då är det kanske ingen handväska längre förstås. Strunt samma. En väska i alla fall är det jag är ute efter. Ett par snygga högklackade skor. Höstjacka. Eventuellt vinterjacka i samma veva. Ekologiskt miljövänligt smink (lär ju vara omöjligt att hitta. Vet inte vart jag ska börja, höstacken är ta mig tusan inte liten!). En hund eller två skulle inte sitta fint heller (dålig ordvits där, haha). De blir lite svåra att få hem och ta hand om så det sista får avvakta. 
 
Har genomgått två examinationer denna vecka. Den ena handlade om en egen skapad komposition och den andra handlade om den praktiska dansträningen. Det har gått bra på båda examinationerna. Har fyra kvar nu som ska göras när vi är tillbaka i Piteå igen. En praktisk och tre teoretiska. 
 
Jag har gått och tjatat om min dator som ska komma på måndag hela veckan, och så när jag kommer hem så ser jag att jag har fått ett meddelande där det står att paketet har blivit levererat! Lycka! Sann lycka! Mitt liv är tillbaka till det normala! Dags att börja plugga igen, nu har jag ingen trasig dator att skylla på längre!
 
Puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela