tialachan

A Whole New World

Publicerad 2013-08-31 16:58:37 i Allmänt,

- The Little Mermaid (1989).
 
Igår var vi förbi en sväng på Victorias Secret, det var fyra våningar med parfymer, underkläder och allt därtill. Ganska billigt också! Ska gå dit idag och försöka köpa lite underkläder, men jag är så himla kräsen! Får se vad jag hittar.
 
Var i Central Park igår!
 
Jättevackert och jättestort!
Nedan är min klass (fr.h. Lena, Ewelina, Liv, Livs pojkvän, Magdalena) vid första frukosten på Starbucks, första dagen.
 
 
Nedan är Grönland, från flygresan!
 
Hinner inte lägga upp så mycket mer nu, kommer kanske lägga upp fler ikväll (inatt, för er del).
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
Puss <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela