tialachan

My Everything

Publicerad 2012-11-18 17:38:43 i Allmänt,

- Goldfinger (2005).
 
Denna helg har gått relativt snabbt. I fredags åt jag pizza (Maffia) och kollade på Don Quijote i tecknad version. Typiskt att de alltid ska sluta lyckligt, men det vore nog ingen barnfilm annars. Kul ändå att de vill allmänbilda barnen genom att göra filmer om de klassiska litterära verken. Smart drag.
 
Jag har sträckt båda bröstmusklerna. Jag skulle göra situps åt sidan - mot tyngdlagen - och tog i mer med bröstmusklerna än magmusklerna. Så när jag då lägger mig ner och ska byta sida så sträcker jag den högra. Detta var i tisdags. I torsdags var den armen någorlunda bra och jag satte igång och dansade igen, fast enarmad. Jag väljer då att lägga mig och göra samma situps-övning fast på andra sidan. När jag då lägger mig ner och ska slappna av så sträcker jag den vänstra. Min klasskompis kom fram till att jag är så förbannat stark i bröstet att de musklerna tar över och att magen inte är stark nog att lyfta min överkropp (då tar bröstet över). Vi har föreställning på fredag så detta kom oerhört olägligt. Jag kan inte göra någonting med armarna. Jag borde inte skriva här heller för det känns i armarna men ville bara dela min misär, haha.
 
Var och såg Breaking Dawn Part 2 igår med Magdalena. Det var kul. Superspontant dessutom. Filmen var bra. Trodde ett tag att Hollywood kapat boken men sen så visade det sig att så inte var fallet. Haha man blev lite lurad.
 
Jag har dessutom handlat mat, lagat mat, diskat och tvättat i helgen så det är inte så konstigt att mina armar inte är bra än.
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela