tialachan

Commander

Publicerad 2012-05-11 19:47:03 i Allmänt,

- Kelly Rowland.

Ännu en fullspäckad vecka har farit förbi. Blev frisk förra helgen så har kunnat ta i för kung och fosterland den här veckan. Har dansat mycket balett och jazz, så nu frågar jag mig själv om vad modern dans är, hehe. Både i onsdags och igår så hade vi Val Suarez här, fruktansvärt bra lärare, dock väldigt hård och rakt fram. Fast det var förstås jättebra för oss, eftersom vi chillar ganska rejält här i Piteå när det kommer till inlärning. Jag har verkligen dansat ut de senaste tre dagarna.

Idag var det dansmanifestationen. Det gick bra. Det kommer upp en video här på bloggen i slutet av nästa vecka då jag har redigerat den. Är du rädd för clowner bör du inte se den. Fast jag är ju förstås oemotståndligt söt.

Imorn blir det till att plugga hela dagen, sedan öva inför balettexaminationen och sedan äta tacos med klassen. Ska bli trevligt! Det var nästan längesen vi gjorde något tillsammans så nu är det på tiden att vi gör det.

Jag känner mig så himla inspirerad just nu. Borde gå till danssalarna och dansa men det är fredagkväll och nån kväll måste jag ju vila. Klockan är ju ändå halv åtta, så hemma borde jag stanna, man ska inte vara ute och springa om nätterna. Host, host.

Sa jag det att jag kände mig inspirerad? Jag flödar av energi som vill ut men jag tänker på den jobbiga vägen till skolan och försöker trycka undan inspirationen, idag är ju en vilodag?! Måste vila någon gång också. Jag tror det är för att jag smådruckit Coca Cola nu i två timmar...

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela