tialachan

Aquarius

Publicerad 2012-03-01 21:07:04 i Allmänt,

Den låten kommer från musikalen Hair. På tal om Hair så har jag klippt av mitt hår. Ca 40 cm lång svans blev det som ska säljas till Göteborgs Perukmakeri. Hår-slingorna på sidorna är lite för tjocka, så ska ta och klippa av lite mer därifrån. Annars är jag mycket nöjd. Mitt nackhår är 2 cm långt. Frisören rakade till och med lite av nackhåret, haha. Min klass kommer bli så överraskade imorgon när jag dyker upp med kort hår!






Om det skulle vara trevligt med en resa till Piteå skulle jag föreslå den 24 mars, SMASK, är då, så boka biljetter ;)

Puss <3

Kommentarer

Postat av: Tobbe

Publicerad 2012-03-02 12:02:46

Det blev bra! snyggt.... bra vågat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela