tialachan

No Woman No Cry

Publicerad 2012-07-18 15:41:38 i Allmänt,

- Bob Marley.
 
Jag läste ut Syndromet för någon halvtimme sedan. Jag är ganska splittrad över min åsikt om slutet, och hur lång/kort tid det tog och vad som hände.
 
Jag satte i pappillotter (hårspolar, om jag råkat skriva hundrasen - oj hur skulle det se ut?!) i håret förut efter att jag tränat, och tog nu, för någon stund sedan, ut dem. Man ser ju vad jag gjort för fel med spolarna. För långt ner, och det skulle behöva sitta två stycket emellan de övre och de undre spolarna.
 
          
 
Själva slutresultatet (om jag sätter upp de långa partierna) blev ändå ganska bra. Jag är så pass nöjd att jag kan visa mig inför folk med detta.
 
 
Sen får jag ursäkta den dåliga skärpan, jag är inget stativ. Och tandborstarna, hehe.
Rulla upp håret är något jag kommer fortsätta med i sommar, har födelsedagar framför mig. Billigare än att permanenta (mamma, den var till dig!) och så kan jag ju välja om jag vill ha rakt eller lockigt hår. Å andra sidan så tar ju detta ganska lång tid så jag kommer ju behöva planera i förväg. Och köpa hårspray.
 
Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela