tialachan

Slow Show

Publicerad 2012-08-05 21:17:19 i Allmänt,

- The National.
 
I onsdags åkte jag och mamma till Falkenberg och kollade på "Campa i Klaveret" på Vallarnas Friluftsteater. Den var mycket rolig och resan var mycket rolig, hade väldigt trevligt. Väl av tåget hemma igen åkte jag hem till Prins Charmig och spenderade min helg där. Vi spelade minigolf (han vann), badade, lagade mat, spelade Tekken 6 (han vann första omgången, jag vann andra omgången) och kollade på Paranormal Activity 1, 2 och 3. Jättebra skräckfilmer, intressanta, mystiska och superläskiga. Efter att vi sett alla tre filmerna så var det trean som gjorde störst intryck på mig, eller snarare den som gjorde mig räddast efteråt.
 
Imorgon åker jag till Stockholm för att dansa på Balettakademien för Brendan Collins, ska bli spännande, men börjar bli lite nervös över att det kommer vara så hög nivå på klasserna. Får se hur det går imorn.
 
Nu är jag jättetrött, men kan inte gå och lägga mig för jag sitter barnvakt och de vill nog inte gå och lägga sig än.
 
Har haft en kanonhelg och hoppas att kommande vecka kommer vara lika bra.
 
Puss <3

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-08-05 22:07:57

Nu är jag så himla nyfiken, vi måste höras någon dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela