tialachan

Hello

Publicerad 2012-08-13 22:45:56 i Allmänt,

- Martin Solveig. (rätta mig om jag har fel, vilket jag tror att jag har).

Födelsedagsfirandet i lördags gick bra, inga större katastrofer skedde. Inga mindre heller för den delen. Idag skriver jag via mobilen, vilket jag aldrig gjort förut. Jag befinner mig på att Hostel i huvudstaden och ska dansa hela veckan. Får se hur det går, idag gick det bra.

Träffade prins charmig på morgonen också. Det var trevligt. Hade för övrigt en mycket trevlig lördagkväll med mina vänner som kom och firade mig. Hoppas jag hinner träffa dem innan jag återvänder till Piteå.

Ska sova om ett tag, åt mat för en timme sen (vilket inte var så smart) och kommer nog behöva lyssna en del på ljudbok ett tag. Det bor många turister här.

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela