tialachan

Behind the Moon

Publicerad 2012-08-28 20:38:00 i Allmänt,



- Matt Costa.
 
Det är nu måndag... nej vänta... tisdag... och jag är ganska trött - redan. Kom hem från Gällivare i söndags vid fyra, var hemma en stund och gick sedan iväg och dansade med en av mina klasskompisar. Vi jobbade vidare på vår koreografi. Helgen i Gällivare var mycket trevligt, hade filmkväll på fredagen (såg The Woman in Black och Friends with Kids) och på lördagen hjälpte jag min kusin med att få klart hennes och hennes pojkväns nya stuga. På kvällen var vi ute på krogen och där blev vi väldigt irriterade på alla dräggiga och jobbiga typer, men hade bortsett från det en ganska trevlig kväll.
 
 
 
Igår var jag iväg på komvux och pluggade matte och var sedan och dansade med min vän igen. Blev ännu mer pluggande på kvällen och sedan ett kort samtal till kusin och sedan - till min stora lycka - ett samtal från Prins Charmig! Mysigt.
 
Idag träffade jag 1/3 till av klassen, det var roligt att träffa dem igen. Blev skitdeprimerad efter mötet och gick sedan och pluggade på komvux. Gick runt lite på stan efter det och har nu lagat köttfärspaj och pluggat ännu mer. Jag ska ta och byta recept för sås-fyllningen är inte så god, så ska försöka hitta någon annan. Det är knappt någon smak på den. Behöver kanske kryddas med något. Taco-krydda, kanske.
 
Var föresten och handlade igår igen. Tvättade även mina kläder. Diskade. Jag hann med mycket igår.
 
Nu är jag trött, på grund av det.
 
Det här är föresten Kusins skojiga kombination av smörgåspålägg!
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela