tialachan

Dead and Gone

Publicerad 2012-04-04 19:02:55 i Allmänt,

Ibland har man dåliga dagar. Ibland börjar dagarna asbra men blir asdåliga för att sedan bli asbra igen. Typiskt att det aldrig kan bestämma sig, jag och min omgivning blir väldigt förvirrade av detta. I morse var det jättefint väder och det var skönt ute, jag var glad. Sen åker vi till Sjulnäs och det sluttar neråt. Sedan har vi balett och det går så grymt bra och dagen blir bra igen.

Igår fick jag ett paket av farmor och farfar, ett påsk-kort, en marabou-ask och 100 kr, så idag ringde jag och pratade lite med farmor och tackade så mycket för paketet. Det var trevligt.

Jag bakade scones idag! De blev ganska bra, tror jag. Smakar helt okej. Men det stod på receptsidan att de inte håller sig längre än en dag, så man måste frysa in dem, och då kommer jag säkert glömma dem när jag väl plockat fram dem och så kommer de bli dåliga i alla fall. Sådant händer mig ibland. Typ igår, då jag köpte en halv melon, och kommer hem och upptäcker att den är möglig. Typiskt mig att inte kolla innan!

Nu har jag "påsklov" tills på måndag, så ska plugga och dansa och förhoppningsvis åka till Gällivare och träffa min kusin, om de orkar med mig efter att de varit iväg till London. Jag hoppas starkt på att få åka dit och hälsa på!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela