tialachan

Varmkorv Boogie

Publicerad 2011-09-19 20:21:41 i Allmänt,

Idag stängde jag av mitt huvud när jag fick reda på allt vi har att göra inom UVK:n. OCH alla dansuppgifter, dessutom! Man blir lite seg av det hela. I alla fall så har vi två uppgifter att göra inom uvkn, INNAN tentan som är den 28 okt. Det gör mig lite smått stressad.

Igår gjorde jag faktiskt köttbullar. Det blev jättegott, smakar lite grillkrydda, haha. Hade inte peppar så grill funkar väl lika bra?! Klart det gör. Så nu har jag biffar (just det.) och köttbullar att äta ett tag. Det känns bra. Har två matlådor för denna veckan och så ligger det en Liter i frysen (det är en 2L-låda så jag antar att det är 1L i den när den är fylld till hälften.). Idag åt jag kassler, potatisgratäng och majs. Godast var nog majsen. Synd att burkhelvetet inte kan hållas stängd. Väskan höll på att få smaka på större delen av min mat idag. Då hade jag inte varit glad. Fast jag kan ju inte påstå att jag var särskilt glad idag när jag upptäckte att lite hade runnit ut i väskan, trots allt.

Jag gick dessutom upp en timme för tidigt i morse. Trodde vi började nio, men eftersom det var föreläsning började vi tio. Så där stod jag och väntade och så kommer Greta och säger att vi inte börjar förrns tio. Tusan också. Jag sätter mig och läser (läs: halvsover) ur Sveriges Utbildningshistoria och Värdegrunden - Finns Den? tills vi börjar klockan tio. Tråkigt. Avslutar med ett sudoku och en patiens i harpan på mobilen. Försöker slå mitt tidsrekord på sudoku men det är svårt! 3:08 minuter på den lätta.

Hittat massa ny musik på MySpace som verkar bra att lyssna på. Typ... Emarosa och All That Remains. Screamrock. Har föresten snart ätit upp min 2L-låda med glass som jag köpte för 3-4 veckor sedan. Visst är jag duktig som hållt den vid liv så länge?

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela