tialachan

The Past Should Stay Dead

Publicerad 2011-09-23 20:18:30 i Allmänt,

Veckan har gått fort och nu är det fredag kväll. Ikväll blir det rockkväll på kåren. Ska bli bra hoppas jag. Är kanske inte sådär jättestort fan av rockmusik men det ska nog bli bra ändå. Tredjeårs elever från rock-linjen tydligen. Spännande.

Idag gick jag och handlade ett par joggingskor för 890kr med Magdalena - hon ville inte att jag skulle ha Converse när jag joggar eftersom jag antagligen inte skulle ha några ben kvar när jag är 40... Så jag köpte mig ett par nya. Sen gick jag hem, och kom på att jag skulle gått och handlat på Coop när jag ändå var på stan. Suck. Att man alltid kommer på saker i efterhand. Så jag gick tillbaka och handlade lite saker. Massa frukt och grönsaker, ska bli typ tacosliknande med kassler, ris, kiwi, banan, gurka och tomater. Inte riktigt Tacos men nästan. Tacola, kom jag att tänka på när jag säger tacos. Haha.

Köpte mig också en ny limegrön matlåda och lite godis. Hm, utan vegetabiliska oljor i. Visst är jag duktig?! Imorn blir det supermycket plugg och joggingtur. Måste springa, springa! Och plugga... och plugga.... Suck.

Igår hade vi en gästlärare, Magnus Anderson tror jag han hette. Han hade modern barndans, och var en jättebra lärare. Tror jag lärde mig mycket, men jag tänker för mycket dansteknik så för mig kommer inte hans dans funka, hehe. I alla fall så var det rena löparpasset vi hade med honom. Kunde knappt andas efter att jag sprungit runt i den enorma danssalen. Så då bestämde jag mig för att jag verkligen måste ut och springa. Tyvärr har det av någon lustig anledning regnat så förskräckligt mycket så jag har inte velat gå ut under denna veckan. Men imorn, då ska jag ta mig tusan ta mig ut!

Min mobil är lite konstig ibland. Ibland funkar ring-funktionen helt som den ska, men så ibland kan jag inte ringa samtal när telefonen är stängd, utan måste ha den ut-flippad för att jag ska kunna ringa. Dumt.

Puss <3

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-09-23 21:49:12

Hur går det för dig? :) Hade behövt lite av din motivation till att springa! Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-09-25 19:52:22

Jodå jag tog mig runt spåret, trots allt, haha! Tänk att du vill få lite luft, så kommer du ta dig ut, hihi! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela