tialachan

Soldier's Eyes

Publicerad 2011-09-26 19:41:05 i Allmänt,

Igår var jag mycket arg på Robin. Sen gick jag hem till Sara där vi skulle ha bokat biljetter hem, men så kom vi på det att vi inte vet när vi slutar, så det blev inte så bra, så vi lät det vara så länge. Måste boka biljetter snart! Sen gick vi till skolan och så dansade vi lite. Det blev jag och Sara och Magdalena. 3 av 6, inte bra. Men det var kul, jag höll i passet och gjorde lite uppvärmingar och en liten grand battement-diagonal och så var vi fit-for-fight för att dansa till S&M (Koreografi: A.Bjurström, C.Caap - hoppas de inte tycker att det inte var ok att jag lärde ut den, men Sara och Magdalena hade mycket roligt med den och gav koreografin mycket beröm, vi ska ju inte använda den till något) och Blackrain (Koreografi: jag själv). Sen gick jag hem och så pluggade jag lite och chillade lite.

Idag när jag vaknade hade jag ont överallt. Fruktansvärt. I nacken, framför allt. Slängde runt med huvudet lite för mycket. Sen satte jag mig och kollade på True Blood och frågade, precis som Liv gjorde häromdan, "Alltså, vad är det där True Blood för nåt egentligen?" eftersom det som händer vanligtvis inte händer i andra tv-serier om vampyrer. Denna serie är extremt blodig på alla sätt. Det enda som fattas är väl humorn, men antar att min är för torr för att jag ska fatta den.

Betalade hyran idag. Fick den halverad för Lindbäcks tyckte inte att de som flyttade in i Augusti skulle behöva betala hela hyran, så då blev den halv. Haha! Pengar! Inte för att det varit ont om det men då blir det lite mer i spargrisen!

Imorn: Plugg.
Nu (snart): PiteFM - Das Musik.

Puss <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-29 21:26:28

Ja vad är det med True blood egentligen - jo den är grymt braaaa! :D



Oavsett fall den var dålig eller bra hade jag suttit och kollat på Alex ändå haha! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela