tialachan

Improvisationsmusik

Publicerad 2011-09-29 21:37:36 i Allmänt,

Idag imrpoviserade jag till improvisationsmusik. Det var mycket lärorikt och inspirerande. Svårt var det. Imorse hade vi danskunskap och sen balett. Baletten gick väldigt bra vid stången idag. Sen ute på golvet var det "katastrofa" som Olas ryska balettlärinna skulle sagt. Ola är för övrigt min balettlärare. Mycket bra sådan. Iaf golvet var hemskt idag. Jag som i vanliga fall är proffs på piruetter hade helt glömt bort att spota så jag snurrade ju åt alla möjliga håll på diagonalen. Fruktansvärt. Och pinsamt. Ja ja. Får ta igen de där snurrarna imorgon. Då jäklar ska det snurras.

Jag har så fruktansvärt mycket papper på mitt skrivbord. Det rinner snart över. Och ändå slängde jag en massa papper idag. Och alla dessa läroböcker jag måste ha. De bara ligger här omkring mig och glor på mig och tycker jag är dum som inte läser dem. Jag vill inte läsa dem, så det så. Orkar inte heller. Förskräckligt. Men måste.

Godnatt. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela