tialachan

Rolling in the Deep

Publicerad 2011-07-23 15:40:16 i Allmänt,

Nya låten som spelas konstant. Adele - Rolling in the Deep. Asbra förstås, men snart uttjatad. Anyway, den 17 augusti börjar jag på Luleås Tekniska Universitet i Piteå (låter det inte lite nördigt? Luleå - fast i Piteå?) och det ska bli jättespännande! Åker dit den 16. Det blev Dans fördjupning Dans, men ska läsa upp matten under året och sen byta till Dans Matematik. Jag blir alltså Dans- och Mattelärare om fem år. Jag ser fram emot min framtid.
I sommar har jag mest dansat på Arbis. Lite balett, lite modernt, lite jazz och lite streetjazz. En bra blandning, hehe :P Var även på Balettakademien - audition för 3åriga, men det gick dåligt så jag failade på andra gallringen. Fast det gör mig ingenting, egentligen. Jag hade ju kommit in på Härnösands Folkhögskola som skulle varit kanon för mig, men eftersom jag kunde byta till matte under 2a året så valde jag Piteå istället. Jag tror att Piteå kommer göra mig gott. Dels för att jag lär mig hur jag ska ta hand om mig själv och sen för att jag ska växa upp nån gång. Jag behöver bli lite mera vuxen.
Igår så träffade jag gamla klassen igen. Det var förstås inte så många som kom men vi var väl kanske.. tio? Nåt sånt, iaf. Peter och Patrick från Österrike var här också, det var trevligt att träffa dem också. Vi var på förfest hos Amanda och Viktor (som pelle och putte bodde hos) och sen bar det av till Puls. Usch vad det regnade igår! Satt vi ute hörde vi knappt musiken pga spöregnet mot plåttaket. Det blev översvämning på Hugos uteservering, haha. Stackarna. Och i alla källare i hela stan typ, också, hörde jag. Trist för dem med källare! Iaf så var det ganska trevligt igår.
Finally I can see it chrystal clear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela