tialachan

Split My Personality

Publicerad 2011-12-05 20:08:45 i Allmänt,

I'm disgusted
With myself
Can't be trusted
Just lock me up and leave
All them voices
In my head
No more choises
I'm longing for relief
I'm longing for relief
Please give me some relief
Please give me some relief

Solitary
Is how I'm living
Involuntary
I'm nowhere to be found
I've stoped believing
In tomorrow morning
In all this grieving
It's time to say goodbye
It's time to say goodbye

I leave the good and bad behind
It's the only way out for me
I can't trust god with my destiny
Split my Personality

Texten matchar mig perfekt just nu. Inte ordagrant kanske, men nästan. Jag är splittrad. Det känns som om min familj har kastat ut mig. Min familj här i Piteå alltså. Bara för att jag var arg på egentligen ingenting. Jag trodde att man antingen lät sina vänner vara arga tills det lugnat ner sig, eller frågar om det är en själv det handlar om, eller om man kan hjälpa. Jag trodde inte man frös ut någon? Utelämnar någon? Är man någons vän om man gör så?

Jag dränker mig i godis, film, musik och plugg. Kommer tillbaka någon annan dag. Deppar i min drömvärld.

"Hur mår du?"
"Dåligt."

Får tänka på det glada minnet från i lördags istället då jag träffade min kusin Sofia. Och från idag då jag strosade runt med Liv. Och då jag idag för första gången gjorde lax helt själv (med lite hjälp från mamma förstås). Och då jag bokat klipptid och handlat julklappar. Och då jag lyssnade på bra musik när jag diskade. Och då jag fick skriva av mig här.

Puss <3

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-12-06 10:15:30

:( Hör av dig om du vill prata!



Lagt in en bild på dig på bloggen nu,

hoppas det är okej :)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela