tialachan

Golden Eye

Publicerad 2010-10-24 22:19:16 i Allmänt,

Idag är det den 24 oktober. Sist jag skrev så var det den 15 Augusti. Det är ganska konstigt vad tiden går fort. Vad är det som har hänt?

Augusti:
Skolan började. Nollning och inspark, tror jag. Börja läsa MatteC på Komvux. Första utgången!

September:
Skolan var verkligen igång. Dansen - verkligen igång. Började koreografera på mitt projekt.
17 september - Audition för Atlantis!
Kulturnatten

Oktober:
2 okt: Fira Emelie i Nyköping, utgång på Te-llus (Tellus)
9 okt: Mycket sex med bäbis, och shopping efteråt. Därefter Canasta mot mormor och morfar.
16 okt: Fest hos Jessica! FÖRSTA GÅNGEN JENNY VAR FULL. Det var roligt.
17 okt: Österrikarna kom.
18-20 okt: Umgås med Österrikarna, workshops
21 okt: Chicago på Östgötateatern.
22 okt: Båtutfärd, sedan Blå Huset
23 OKTOBER: Halvår med Bäbis! Dansa på DUD's 30års jubileum - Dancing on my own (uppvisningsgruppen) och James Bond (Elin), sedan middag med några av Bäbis kompisar, Conny (min österrikare) fick följa med, hon hade nog ganska tråkigt.
24 okt: Sova, till Vingåkers Factory Outlet med Bäbis och Conny. Köpte scarf och jeans.

Det hände absolut mer grejer i September, men det är så mycket dansträningar så det blir nästan lite onödigt att skriva om det.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela