tialachan

Jump

Publicerad 2010-05-06 19:13:59 i Allmänt,

Idag var det en jobbig dag. Jag hade psykologiprov, det gick rätt bra faktiskt. Sen elevforum med en häftig rektor och efter det en kort engelskalektion. Sedan på samhällen blev jag så sjukt deprimerad så jag gick och köpte mig en lasagne från Ica och satte mig på dansstudion. Där dansade jag lite på min monolog och ändrade lite i början. Jag tycker inte att den blivit så bra faktiskt. Jag orkar inte med den, rent fysiskt. Jag har ingen kondis och jag får snabbt mjölksyra i benen. Usch.
 
Nu funderar jag på vad jag ska ha på mig imorn. Det är så svårt att välja.
ajja, det blev shorts. Och skjorta.

Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela