tialachan

We no speak americano

Publicerad 2010-07-19 15:06:51 i Allmänt,

Laddar inför en ny vecka med dans i Norrköping. Balett, jazz och modern dans. Najs. Fredag, uppvisning på dansstudion. Ska bli kul, fast det kommer nog inte bli så mycket folk som är med eller kollar. Dåligt engagemang från många. Men jag är där i alla fall. Haha.
På lördag åker jag, Robin, mamma och Rolle till Falkenberg och Vallarnas friluftsteater för att se på En Mor Till Salu. Kommer hem på söndag igen.

Jag saknar min älskling. Igår hade vi det väldigt mysigt, var ute och gick runt byn på kvällen. Vi klarade Twilight Princess igen i lördags kväll, så igår spelade vi SuperMario på N64, och då klarade Robin det spelet också. Han är en sån nöt. Min nöt. <3

Jag har kommit på det att det är ganska svårt att hitta musik som man aldrig hört talas om. Myspace är lite väl riskfyllt med tanke på allt virus som kanske finns där. Jag tror jag fick virus när jag var inne där sist. Haha, fast det var väl typ tre år sen senast. Tacka vet jag Youtube, men det är inte fullt så effektivt som jag vill ha det.

Mitt rum är stökigt. Jag tror jag har fått en typ vision om att jag nästa vecka ska rensa alla högar av papper och böcker från skolan, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog inte göra det. Ett tillfälle att överraska mig själv på, helt enkelt. Och dessutom ska jag se på Pirates#1 nästa vecka... Komma igång med projektet på rikigt. Jag känner att jag måste göra det snart. Tur så är det ju sommarlov. Än så länge.

Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela