tialachan

Jack Sparrow

Publicerad 2010-07-21 14:07:19 i Allmänt,

Haha. Inatt klockan kvart över 12 fick jag för mig att lägga mig och lyssna på mina projektlåtar. Först lyssnade jag igenom Hoist the colours, och sen Jack Sparrow. Då fick jag mina välkända Heliga-Birgitta-visioner och såg hur den låten kunde gå till. Det känns bra att den planeringen är avklarad nu i alla fall. Bara sju låtar kvar plus tysta nummer mellan scenerna.

Sitter hos mamma just nu och är allmänt irriterad på att hon alltid ska kolla vad jag gör. Fast det ör hon förstås inte just nu. Eller jo, snart gör hon nog det :P haha :P
"Vad snabbt du skriver" sa hon just. Hm jo, nog går det snabbt alltid. Nu kollar hon nog snart. Nehe. Hahaha.

Idag ska vi åka och kolla på Frieserhästar hos en vän till mamma. De hästarna är så fina. Svarta och lång man och så. Sen efter det blir det modern dans på dansstudion och sen efter det hem till mormor och morfar. Får se hur glad jag är imorn bitti när jag vaknar. Haha. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag vara fly förbannad på att jag inte får sova ordentligt. Haha.

Ska väl gå nu tror jag. Har suttit på Facebook en stund redan. Mafia och Castle Age, samt Farmville. Jag är en sån nörd.

Jag saknar dig, Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela