tialachan

306

Publicerad 2010-04-25 21:35:24 i Allmänt,

Min dag har varit både rolig och tråkig. Det hela började med att jag kände mig deppig, så jag skapade den här bloggen. Sedan läste jag "Genom dina ögon" av Stephenie Meyer (utomhus) och sen gick jag in. Okej, DÅ skapade jag bloggen. Hehe. Ja, och sen läste jag lite till, och små-åt lite av godiset jag och Robin inte åt igårkväll (vi var för upptagna av annat, hehe), och jag blev extremt uttråkad. Sedan åt familjen (grillat kött och potatisgratäng, nej inte grill-debuten, nej) och sedan kollade jag på Arn och Vem vet mest?. Under tiden smsade jag med Robin och så kom han sedan hem till mig. Hehe :) Vi myste, kollade på tv och spelade wii. Det var mysigt. Sen gick han, jag duschade och kollade sedan på How I met your mother. Haha, älskart. Han som spelar Barney Stinson ser fortfarande ut som om han vore femton :)
Nu ska jag lägga in några videosar i datorn.

Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela