tialachan

Kokiri Forest

Publicerad 2012-11-22 19:18:57 i Allmänt,

- Koji Kondo (1998).
 
Imorn bär det av till en skola i Piteå där vi i klassen ska visa upp vår turnéföreställning. Efter det bär det av till Stockholm och prins charmig, ska bli supertrevligt. I Stockholm ska klassen sedan mötas upp och vi ska visa vår föreställning för en friskola på Skärholmen. Vi har även en massa lektioner vi ska gå på runt om i Stockholm.
 
Mina armar är ganska bra. Har använt Voltaren några gånger och idag kunde jag ta ut dansen nästan till fullo. Det kändes bra!
 
Läste ut "Eldvittnet" häromdagen. Som jag antagligen sagt tidigare så var det en väldigt bra bok. Jag har alla böckerna i serien fram till den tredje, så jag väntar nu på att den fjärde ska komma ut i liten pocket-form. Man kan ju inte ha olika storlekar på böckerna, det skulle ju se jättekonstigt ut.
 
Jag har börjat köpa julklappar, men det är så svårt att välja! Spreciellt till de som är kräsna!
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela