tialachan

A Sky Full of Stars

Publicerad 2014-06-03 21:05:00 i Allmänt,

- Coldplay (2014).
 
Den här veckan är examinationsveckan, då vi har många slutprov. Vi gjorde två igår (två dansgenrer) och gjorde tre idag (komposition, reflektion över egen utveckling och egenskapad lektion). Det gick bra/ok. Imorgon har vi UVKn där vi ska redovisa om diagnoser och föra diskussioner i grupp kring konflikthantering. Jag och en kille från musiklärarna ska redovisa om Tourette's syndrom, så har övat lite smått på det, både igår och idag. På torsdag är det avslutningsceremonin som vi ska dansa på, modern dans av vår moderna dans-lärare. Förhoppningsvis är det bra väder då också. Till helgen ska vi allihopa skriva klart våra skriftliga arbeten, och efter det har vi SOMMARLOV tills första september! Wohoo! Jag tror inte jag någonsin har sett fram emot sommarlov så mycket som jag gör nu!
 
Puss <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela