tialachan

I Need Your Love

Publicerad 2014-08-31 23:13:51 i Allmänt,

- Calvin Harris ft. Ellie Goulding (2012).
 
Ännu en helg har gått (och insikten om att tiden går fortare ju äldre man blir kommer till mig) och imorgon börjar läsår nr 4 på danslärarutbildningen. Jag har tagit det ganska lugnt nu i helgen, var hos Liv och Richard och tittade på Kristallen i fredags, mycket trevligt! I går under dagen var jag en sväng i danssalen och påbörjade en jazzdanslektion för nybörjare. På kvällen laddade jag upp med ett skrovmål från Big Boy och Morden i Midsommer innan jag gick till Challenge och sprang som en dåre och plockade glas av olika slag, torkade två spyor och halkade omkring i en mix av olika vätskor och glassplitter. Jenny-Moneymaker is on the loose!
 
Har laddat upp för morgondagen genom att läsa ett jäkligt långt dokument på lärplattformen. Inget att rekommendera tyvärr för den som inte ska läsa kursen. Får se hur det går i höst med både jobb och skola!
 
Ha det fint!
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela