tialachan

I Was Here

Publicerad 2012-09-18 19:59:22 i Allmänt,

- Beyoncé (2011).
 
Lyckan som uppstår när man upptäcker att man suttit och pluggat i några timmar, samt lärt sig något och man har skrivit i alla fall en halv sida.
 
Några minuter senare...
 
Paniken som uppstår när man upptäcker att man har pluggat tillräckligt för att glömma att man hade tvättid kl 19:00. Tur att ingen tagit maskinen för mig, hehe.
 
Denna vecka äter jag makaroner. Makaroner och korv. Makaroner och (hemmagjorda) köttbullar. Tur att jag inte längre har ägg hemma, för då hade det blivit makaroner och stekta ägg. Man blir ganska trött på makaroner. Nu äter jag rostat bröd med kokta ägg (därav inga råa ägg) och kaviar på, en ganska konstig kombination, men det funkar helt okej.
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela