tialachan

Miss America

Publicerad 2012-04-29 21:47:23 i Allmänt,

- Carolina Liar.

Detta ska jag börja med! Att skriva låten (som tidigare) som inläggstitel och bandet/artisten under. Det finns ju så många låtar som har samma namn. Detta var en bra idé.

Igår hjälpte jag som sagt Ewelina att flytta, idag har jag träningsvärk i min vänster arm. Sedan gick jag och köpte Delifresh Kycklingmål på max för att sedan gå till Magdalena och plugga Projektmetodik och kolla Modern Family. Jag gillar det faktum att jag och Magdalena skrattar på olika ställen. Sedan efter det, då klockan var ca 21:00 så gick jag till Coop och handlade en massa mat. Det blev en ganska sen kväll.

Idag jobbade jag med Isra-dansarna och lade upp en tvåveckorsplanering och lade fram våra idéer och tankar. Det var roligt, jag var verkligen på bra humör idag! Parakitere är så gott som klar och den känns bra! Ska bara bli frisk snart så att jag kan dansa ordentligt igen och börja träna. Jag lyckas inte så bra med att vila.

Imorn är det valborg, ska gå till Ankars och grilla där tror jag, fast vad jag ska grilla förblir ett frågetecken - idag i alla fall. Frågan är vad man ska ha på sig, det kommer ju vara ganska kallt ändå. Hade man varit hemma i byn hade man säkert kunna gå nästan barbent.

Jag har tyvärr inte pluggat så mycket den här helgen. Skrev projektmetodiken idag och skapade en massa diagram, det var det som tog tid har jag en känsla av. Tråkigt, men ska göra lite imorn också. Ska även försöka skriva klart så mycket som möjligt av Olas rapport också. Det är bara två veckor kvar tills dess. Likaså till våra solon. Blir lite nervös när jag tänker på det. Ska bli lite kul i alla fall att framföra det.. inför barn och deras föräldrar. Jättekul. Eller inte. Ska framföra det på kursutvärderingen sista maj.

Hade för övrigt tid till att rita lite häromdagen. Egentligen borde källförteckna fotografiet som jag har målat av, men jag orkar inte leta på Google efter bilden så det får vara. Dessutom är den inte jättelik originalet heller. Lite gråare, om man säger så, haha.



Föresten så kan jag inte kontakta någon förns första maj för jag har smsat/ringt upp mina mobilpengar, kan endast spendera 200 kr för att jag inte ska slösa bort mina pengar. Det är en spärr jag har alltså.

Puss <3

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-04-30 10:39:48

Åh gud så duktig du är på att rita :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-04-30 10:42:38

Tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela