tialachan

Du Hast

Publicerad 2011-09-24 20:17:09 i Allmänt,

Idag sprang jag 5kilometern. Det var jobbigt, speciellt med dödsbackarna. Väldigt branta backar, alltså. Sprang i de nya skorna idag. Det gick jättebra att springa i dem, men att gå var mindre bra. Jag skulle nästan kunna påstå att jag pronerar i vanliga fall med fötterna, för skon tryckte verkligen upp mot min hålfot, men det kan ju också vara så att jag är plattfotad och att skon är till för en fot med högt valv. Men det var skönt att springa idag. Tror jag sprang på 40min. Det känns lite overkligt, eftersom jag har världens sämsta kondition. Det är anledningen till att jag springer. Får jag bättre kondis kan jag dansa längre, haha.

Till mat idag åt jag något mycket konstigt. Det skrev jag kanske igår också. Det var:
Ris
Kassler
Banan
Äpple
Kiwi
Gurka
Tomat
Créme Fraische med paprika-smak

Tomaten passade inte med bananen. Gurkan passade inte med Kiwin. Haha. Men det var gott. Nu ska jag äta det dem kommande dagarna, eftersom det är färskprodukter jag har i. Tror inte man kan frysa frukt. Bär funkar ju, men är tveksam om det går att frysa frukt.

Började också skriva om Martha Graham idag. Hittade en e-book, och när jag läst ca 40 sidor står det att "sida 41-161 finns inte med i förhandsgranskningen". Nähä. Så då har jag börjat läsa och så får jag inte veta resten. Tack så mycket! Häää, vad trött man blir ibland.

Ska kolla på film nu. Har spelat The Sims 3 ett tag nu. Nu - film.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela