tialachan

Flying Without Wings

Publicerad 2010-11-29 22:13:54 i Allmänt,

Jag har blivit något utav en Pokémon-nörd, vilket är ganska komiskt. Jag var det förut när GB-Advancet fortfarande var mitt, och jag kunde spela Pokémon bäst jag ville. Nu har jag alla spelen till alla GB's på datorn, så mig går det ingen nöd på egentligen, så varför låter det som att jag klagar? Jo, för att spela på ett GB är mycket roligare.
Jag är så nördig.

I vilket fall som helst så är mitt projekt snart klart. Känns det som. Måste bara få lite inspiration från någonstans till scen 8. Det kommer väl.
Imorn är det stort rep med alla. Ska bli intressant. Ska göra scen 1, 2, 3 och 4. Sen är det bara andra halvan kvar :) Scen 6 är klar i alla fall. Och början till scen 5 och 7. Det är en början i alla fall. Haha, nu var jag väl vitsig? ;)

På tal om vitsar, jag kommer ihåg när jag hade bilddagbok, och att jag varje dag lade upp en rolig historia till bilden. Snacka om att jag skrattade mycket då. Det gör jag inte längre. Vi har inte riktigt samma humor, jag och mina kompisar. Så kan det vara!

Jag saknar föresten att jogga med dig, Bisse. Fast det är väl själva sällskapet som är själva poängen där. Nu skippar vi förstås det, pga det där vita iskalla blöta joxet som ligger överallt utomhus just nu. Snö, hette det visst, hörde jag. Värsta vintern någonsin, tydligen. Vi får hoppas att snön är borta till sommarn.

Ska man kanske ta och spela lite pokémon nu? Nja, jag tror jag läser lite Isfolket (38) och går och lägger mig.
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela