tialachan

Like a prayer

Publicerad 2010-05-08 17:44:43 i Allmänt,

Nå, jag överlevde trots allt, denna vecka. Det trodde jag inte. Men - sliten är jag, och levandes. Psykologin i torsdags gick bra, likaså på fredagen, nationella engelska kändes väldigt bra oxå, inlämningen i nutidakonst blev lämnad i tid, och jag har läst ca 6 kapitel i Jane Eyre. Jag kommer frammåt iaf. Det är bra. Jag mår bättre idag. Men jag känner mig orolig inför nästa vecka bara. Fast det är ju förstås bara 2 och ½ dag som vi går i skolan, men jag måste till skolan på tisdag iaf :( Förbaskade Annie-rep. Och Gymnasieslaget-rep.Och så ska jag åka till Norrköping imorn kväll redan för att jag inte vill åka med Annika på måndag. Haha.

Jag saknar körsången. Jag vill kunna sjunga också. Men jag antar att jag får nöja mig med dansen.

Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela