tialachan

No Church in the Wild

Publicerad 2014-08-18 14:31:14 i Allmänt,

- JAY Z, Kanye West, Frank Ocean, The-Dream (2011).
 
Förra veckan fyllde jag 22 år (oj vad hände?) och blev firad virtuellt och i verkligheten. Fick en del pengar av familjen och har nu köpt mig lite nya kläder - bilder kommer nedanför. David bjöd mig på en hotellvistelse i Luleå, på Clarion Hotel Sense, det nyaste hotellet i stan, med hamnutsikt och stans bästa restaurang på våning 9, samt spa på våning 8. Fint var det! Han lurade i mig allt mellan himmel och jord innan vi åkte, för det hela var ju världens överraskning. Jag trodde nästan att vi skulle till Storforsen eller Boden eller liknande, men det var ju för att han lurade mig till att tro det. Kul var det i alla fall. Vi passade också på att gå en del på stan i Luleå så nu har jag faktiskt köpt något för en del av födelsedagspengarna jag fick!
 
Först kommer två bilder från när jag och mamma var på buffé-showen på havsbadet. Vi visste inte om vi fick fota under showen så tog en bild innan det började.
 
 
Innan dess var ju pappa och Jacob på besök. Vi åt mat på Thai-restaurangen i stan.
 
 
Och det obligatoriska biljardspelandet:
 
Såhär såg hotellrummet ut som jag och David bodde i (5 våningen):
 
 
Sedan hade vi ju då det som jag inhandlade:
3 linnen från Bikbok
 
Väskan är från Åhlens och jackan är från Vero Moda (har aldrig varit så "inne" som jag är nu!)
 
 
 
En mysig "tröja" från Carlings. Den ser varken rolig eller mysig ut när den ligger sådär men jag hade ingen som kunde agera fotograf när jag skulle ta bilden, haha.
 
Just nu jobbar jag inte jättemycket, ska jobba lite i slutet av veckan, och något pass nästa vecka, det är väldigt lugnt på Challenge nu. Havsbadet-säsongen slutade den 10 aug och det är skönt, men nu måste jag ju börja cykla på gymmet istället eftersom jag inte har någonstans att cykla längre.
 
Hoppas alla som läser har det bra!
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela