tialachan

Fields of Gold

Publicerad 2014-08-20 14:44:22 i Allmänt,

- Sting (1993). Den versionen jag lyssnat på är av Eva Cassidy från 1996.
 
Idag har jag egentligen inget nytt att komma med, har inte gjort något särskilt spännande sedan sist jag skrev. Paradise Hotel har börjat igen så nu sitter man klistrad framför TV:n med David om kvällarna. Egentligen borde man väl kolla på nyheterna eller en smart och intressant dokumentär om hur man på bästa sätt ska rädda jorden, men måste tyvärr erkänna att PH lockar betydligt mer. Det är synd att det är så.
 
Har varit och dansat idag också på sommarträningen, gick OK, kunde gått bättre. Är inte riktigt i fas med min kropp vid stången men det kommer kanske... snart. Någon gång.
 
Tack igen för alla födelsedagspengar, de har nästan helt gått åt!
 
Får se vad jag hittar på idag, David jobbar ikväll och sen skulle jag visst på ett Tabata-pass ikväll också. Ha det fint!
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela