tialachan

En Helt Ny Värld

Publicerad 2013-09-01 03:33:06 i Allmänt,

- Den lilla sjöjungfrun (1989).
Rekord. Två blogginlägg på en dag. Antagligen aldrig igen. Jag har lite fler bilder att lägga upp. Besökte Times Square idag, shoppade på Victoria's Secret och Forever 21. Åt Big Mac på Mc Donald's. Inte alls så farligt som alla säger att det är. Och det finns ju små storlekar. Det gör det faktiskt. På VS köpte jag lite underkläder och lite parfym/body lotion. Blev en större summa än vad jag hade tänkt mig, men det var verkligen värt. Nu har jag något att ta med mig hem i alla fall. Lär väl hinna med att köpa en massa annat också, men ändå. Från Forever 21 fick jag med mig en orange/korallfärgad tight klänning och en svart klänning. Har inga galgar så kunde inte ta några bra bilder på kläderna. Och orkade inte arrangera underkläderna på ett snyggt sätt så bilden blev tyvärr inte någe vidare.
 
Men här nedan är några av bilderna från idag.
Times Square.
 
Paketet från Vicotria's Secret. Jag vet faktiskt inte vad det är för dofter, jag orkade inte välja. Samma sak som med linnet jag köpte i torsdags, orkade inte prova det. Hoppas nu bara på att paketet nedan blir till större glädje än linnet. Det där under paketet är förresten mina ben. I ett par byxor.
 
Det här är skorna jag köpte i torsdags.
 
Det här är en gelé-orm från en godisbutik.
 
TAXI-BIL! Har åkt taxi två gånger nu. Tunnelbana, tur och retur.
 
Har inget batteri på datorn längre.
 
Puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela