tialachan

I Love It

Publicerad 2013-11-30 05:58:00 i Allmänt,

- Icona Pop (2012).
 
Här på andra sidan Atlanten är det fortfarande fredag. Det lär kanske inte vara det innan jag är klar med inlägget, men det var det när jag började. Igår var det Thanksgiving! Åt en ordentlig Thanksgiving-middag med hela svenska gänget på The Markle. Det var jättegott och jag mådde så illa när jag var klar med all mat! De amerikanska pajerna är inte mycket att hurra för, de har ingen vaniljsås till. Bara paj och bär/annat spännande innehåll. Kalkonen smakade inte särskilt annorlunda. Blev lite besviken på den. Laxen var god, dock! 
 
 
Gårdagen började supertidigt, Thanksgivingparaden började kl 9. Bilden ovan är jag med mina klasskompisar (från Piteå) (fr.v) Liv, Ewelina och Magdalena på paraden, i full (kall) höst-mundering. Jättekalkon. Macy's. Snobben och hans vän, vad den nu heter. Söt är den i alla fall. 
 
 
 
 
En gigantisk Sonic. 
 
Jätteanka. Tror den kan vara en karaktär från någonting, men är inte helt hundra på det. 
 
Massa orkestrar! 
 
 
Jag tror det var någon som sa "The Wimpy Kid" om denna, men jag vet inte om det är så. Har aldrig hört talas om denna. 
 
Skaparna av Guitar Hero? Nej jag vet inte. 
 
Jättekalkon med indianer på ryggen? Förlåt för den dåliga bilden. 
 
Ballonger och vagnar och massa annat!
 
 
 
 
De här får vara med på ett hörn igen! (E,M, L). Hahaha! Jag medverkar genom att ta bilden, fnissfniss. 
 
 
Ska gå och lägga mig. Tror jag klarade mig innan midnatt, haha. 
 
Puss <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tobbe

Publicerad 2013-12-18 13:15:56

Riktigt kul att ni får vara med på sådant trevligt tåg :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela