tialachan

Diamonds

Publicerad 2013-01-03 16:35:00 i Allmänt,

- Rihanna (2012).
 
Det är numera 2013 och jag har inte skrivit på fruktansvärt länge. Jag antar att jag haft annat för mig. T.ex. som att resa, fira jul och äta allt godis som jag fick i julklapp (haha). Med resa menar jag inte utomlands, jag menar till och från södra Sverige. Liksom alla andra år har jag firat jul på fler än ett ställe. Har åkt runt som en galning mellan hela släkten, känns det som. Jag fick mycket trevliga julklappar i år, t.ex. pengar, en balettbok, godis (choklad) och en tomte. Mamma var väldigt specifik med att jag skulle köpa något till mig själv för dem pengarna som jag fick av henne. Jag köpte mig detta gymkort på Korpen!
 
 
Som även går att ses på denna bild så är skärpan rätt svår att få till på min telefon, så jag planerar att även köpa en digitalkamera (eller kompaktkamera, som det kanske kallas?) så att jag kan börja dokumentera mitt liv med skarpa bilder istället.
 
Det känns som årets julpengar kommer gå till lite mer vettiga saker. Jag måste dock köpa ett par böcker när jag får tillfälle, klarar mig ju inte utan skönlitteratur. Köpte senast E.L. James bok "Fifty Shades of Grey", som jag ska börja läsa, den har fått mycket bra kritik, och efter att ha läst de fem första raderna blir jag genast fångad, den verkar ganska komisk utöver dramat.
 
Håller på och bakar morotsbröd. Hoppas på att jag lyckas!
 
En timme senare (eller något sådant):
Puss <3

Kommentarer

Postat av: tobbe

Publicerad 2013-01-03 18:41:28

hoppas brödet blev gott för det ser ganska bra ut.
Trevligt att du gillade att åka runt lite och träffa alla på den korta tiden du har när du är hemma, vi är många som uppskattar den tid du ger.
Du ska köpa det som du verkligen gillar :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela