tialachan

Wait

Publicerad 2012-05-23 20:49:12 i Allmänt,

- M83.

Det där är en mycket bra låt. Jag tror den är med på den moderna dansexaminationen imorgon. Jag hoppas det.

Jag verkar ha pluggat på ganska bra den här veckan. Har lämnat in allt som ska lämnas in på fredag, och har i princip gjort klart statistikuppgiften. Bara tenta och forskningsmetodik kvar. Modern och balettexamination.

Det är lite svårt att tro att vi slutar på fredag nästa vecka. Min sommar är ganska oplanerad än så länge.

Ska ringa min kusin, och sedan ska jag läsa igenom tenta-papprena och sedan gå och lägga mig.

Puss <3

Kommentarer

Postat av: Tobbe H

Publicerad 2012-05-31 09:02:07

Men Jenny så otroligt snabbt tiden går :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela