tialachan

Circle of Life (repris)

Publicerad 2012-05-15 21:28:06 i Allmänt,

- Lejonkungen (1994).

Jag misstänker att jag redan har haft alla Disney-låtar från mina favoritfilmer, så det är lika bra att skriva repris på en gång. Jag kollade på Lejonkungen häromdagen, blev grymt besviken för jag såg inte originalet utan special-edition versionen. Fruktansvärt dumma människor har lagt till/tagit bort saker. Här ville man ha lite nostalgikänsla och så måste man sitta på helspänn för att man inte vill att något nytt ska dyka upp igen. Det är okej att göra om något till 3D, men det är inte okej att lägga till nytt.

Jag har pluggat ganska mycket de senaste dagarna. Skrivit klart alla dansreflektioner, har jag gjort. Nu är det bara Forskningsmetodik, Statistik och Vetenskapsteori kvar. Allt i UVKn alltså. De praktiska dansklass-examinationerna är kvar också. Avverkade kvällskursen idag och igår. Det gick bra. Jag tror skarpt på att jag kommer klara minst Godkänd. Jag fick föresten VG på praktiken. Jag skuttade liksom iväg av lycka efteråt.

På torsdag kommer mitt solo upp här. Eller fredag, om jag är för trött på torsdag kväll efter att ha redigerat i 4,5 timmar. Eller i helgen, jag får se, haha. Det är inte vad man förväntar sig, om man säger så.

Puss <3

Kommentarer

Postat av: Tobbe H

Publicerad 2012-05-31 09:15:45

Tjenare hur gick Solot?? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela