tialachan

Gyllene Skylift

Publicerad 2012-03-22 20:20:50 i Allmänt,

Idag gjorde jag pastagratäng för första gången. Det blev ganska gott. Gjord på ost- och brocollisoppa från Blåbandet. Helt okej. Känns lite som att man fuskar men det var ju ett recept jag följde, så helt fusk kan jag ju inte påstå att det var, haha.

Vi svävar genom luften varje dag i vår skylift

Jag skickade ju iväg mig hår-svans för två veckor sedan. Jag har fortfarande inte fått pengarna för svansen och de har inte ringt mig, så antingen kom paketet bort på posten eller så har de helt enkelt inte tänkt höra av sig. Jag hoppas inte på något av dessa.

Imorn har vi teater och sen springer jag till Norrmalmia då start-stopprep för Smask kör igång. Smask är för övrigt den 24/3. Jag hade tydligen skrivit 25/3. Det är alltså nu på lördag. I övermorgon. Jag borde öva på Gyllene Skylift.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela