tialachan

No Promises

Publicerad 2012-06-11 20:59:07 i Allmänt,

- Shayne Ward.

Skolan är slut och jag befinner mig nu hemma hos pappa. Har fått sommarjobb som städerska på stadshotellet i stan så har fullt upp om dagarna med att städa, bädda sängar och dammsuga. Jag har inte fått några resultat än från tentor och inlämningsuppgifter, men det kommer väl kanske den här veckan eller nästa, får jag hoppas.

Jag tjänar 89,30 kr i timmen. Jag har tjänat 2768 kr på fyra dagar. Det är i princip min hyra. Det känns häftigt att tjäna pengar! Fast jag får dem nog inte förräns i Juli.

Jag har inte dansat nu på ca tre veckor. Det känns lite jobbigt. Jag var ute och sprang i tisdags förra veckan, men det är ju i princip en hel vecka sedan, så det kanske inte räknas längre. Imorn, om jag inte ska träffa min kusin, så ska jag ut och springa igen. Och på onsdag måste jag dansa lite. Får hoppas på att det är bra väder så att jag kan vara ute på altanen.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela