tialachan

Who's That Chick?

Publicerad 2012-07-06 17:28:16 i Allmänt,

Rihanna ft. David Guetta.
 
Det finns tre alternativ.
1. Det spökar i huset.
2. Det är någon här, bortsett från jag själv, i huset.
3. Jag är fruktansvärt paranoid och inbillar mig de två ovan.
 
Jag har hört flip-flop-steg. Det knakar (huset/golvet pga person som går?), min datastol var på lägsta nivån - jag har på högsta nivån. Det har varit fruktansvärt läskigt att gå och lägga sig om kvällarna så har fått i mani lyssna på Harry Potter and The Goblet of Fire och spelat Tapbox på mobilen för att göra mig så trött som möjligt för att kunna somna och inte tänka på alla ljud utanför mitt rum.
 
Jobbet denna veckan har gått ganska bra. Har gjort klart den tilldelade våningen, ibland helt själv och ibland med hjälp. Jag jobbar på, helt enkelt.
 
Idag blir det hamburgare till middag.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela