tialachan

Epic

Publicerad 2012-07-22 16:54:11 i Allmänt,

- Sandro Silva, Quintino.
 
Denna helg har varit lite annorlundare än vanligt. I Fredags var jag på fest hos Bisse, vilket var mycket trevligt. Jag körde upp håret i rullar och sedan blev det bättre än vad jag hade hoppats på. Tyvärr funkade inte bilduppladdaren idag så får lägga upp en bild någon annan dag. Fredagskvällen var mycket rolig i övrigt, träffade gamla klasskompisar som jag inte ser så ofta. Vi var på Harrys och dansade en hel del. Sprang till gamla palladium för att toakön var för lång på Harrys, haha. Dansade hela kvällen i princip. I går var jag på Statt med Elina, och det var mycket roligt det också. Jag hade aldrig varit på Statts nattklubb förut så det var trevligt att möta ett nytt ställe. Jag har inte tänkt på att man kommer in där det ÅRET man fyller 20. Har tänkt att det är från det att man fyller 20, men så var det ju inte.
 
Träffade en hel drös med människor (kända och okända) under gårdagskvällen, vilket var mycket trevligt. Jag råkade dessutom stöta på en Spotifylista med mycket bra musik hemma hos Elina, av ren slump, när jag skulle ta fram en låt. Jag hoppas denna länk gör att man kommer rätt nu.
 
Who Is Ready To Jump
 
Det var mycket roligt att hänga med Elina, det har vi inte gjort på flera år, så det var på tiden att vi gjorde det. Ska träffa henne om ett tag och ska motionera med henne.
 
Har spenderat dagarna med att läsa böcker, lyssna på ljudbok och sola. I torsdags besökte jag Katrineholm en snabbis och köpte en T-shirt, en sport-BH och lite godis. Och nya räkneblock till att jag ska börja plugga matte till hösten. Ska bli spännande att se hur det kommer gå med det. Har börjat repetera Ckursen (ska läsa D) och än så länge går det... bra (Läs: långsamt). Ska försöka plugga lite mer nästa vecka.
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela