tialachan

Slow Show

Publicerad 2012-01-17 20:23:38 i Allmänt,

Andra terminen är igång och den startas med hårdträning i yoga och balett. Jag har träningsverk ungefär överallt. Antar att det lilla jag tränade på lovet och under förra veckan inte gjorde sådär jättemycket, även om jag hade liknande träningsverk efter mina pass förra veckan. Jag fick i alla fall väldigt mycket beröm både igår och idag av min balettlärare, det var kanon, hehe. Yogan kanske var bra för min rygg helt enkelt.

Jag åker föresten ner på lördag. Ska på praktik på gamla gymnasiumet i fyra veckor. Ska bli... spännande... kanske.

Nu har jag fått en oerhört stark impuls till att gå och handla. Kanske ska ta och göra det.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela