tialachan

Satisfaction

Publicerad 2012-01-12 15:45:47 i Allmänt,

Det är torsdag och Lärarens Verktyg, Tentan om läroplansteori, Musiktentan och Rapportredovisningen är klar. Det är imorgon kvar och då är det en petitess-grej. Jag har i princip överlevt helvetesveckan! Stolt över mig själv som klarat igenom alla examinationer. En kvar och den tror jag inte att jag kommer misslyckas med. Går man in med inställningen att man kommer misslyckas så tror jag det är stor chans att man också gör det. Jag ska inte misslyckas, nöjer mig med att bara få G och inte VG. Man kan säga att jag blir glad och förvånad när jag får ett VG. MVG får man ju inte på högskola.

Jag satt just och tänkte tillbaka på dagens tal och talet jag höll under nollningen. Lite skillnad måste jag säga. Lite komiskt också. Darrig på rösten och osäker till karaktären. Framtiden ser ljus ut!

Imorn är det Kick-off på kåren och det ska bli jättekul. Vi ska eventuellt gå och äta på restaurang, vi i klassen. Men vi får se hur det går med det, vi är inte så bra på att planera saker och ting.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela