tialachan

Hallelujah

Publicerad 2012-01-22 21:28:35 i Allmänt,

Har skapat en mycket fin liten diagonal till den låten som i denna version görs av Kate Voegele (Mia Catalano - One Tree Hill). Diagonalen är bara två åttor men den är asgrym. Fin men grym. Jag tror starkt på att tvåorna kommer gilla den. Jag gillar den ju.

Den tidigare nämnda serien är för övrigt också mycket bra. Ser ofta på den. Ett avsnitt om dagen typ. Från och med imorgon blir det Rosewell High istället, har lånat den av Ewelina. Har läst de fem böckerna (kanske finns det fler?) så det ska bli spännande att se de tre (?!) säsongerna.

Praktiken börjar imorgon och jag ska hålla i tittardagen för årskurs 2. Ska bli jättekul, är jättepepp.

SMASK, SMASK, SMASK, PEPP! SMASK, SMASK, SMASK, PEPP!

Fick en stark inpuls där bara. Smask, Sveriges musikhögskolors melodifestival. Ska medverka i öppnings- och slutnummer. Ska bli skojigt! Det är bara jag från ettan med, ingen från tvåan och bara massa treor och fyror. Lite läskigt att vara där helt "själv" men det ska kanske gå bra... Haha.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela