tialachan

Dansa Kuduro

Publicerad 2012-01-11 20:59:53 i Allmänt,

Julen och nyår är borta. Det är 2012 nu. Jag har brutit en tand, fått ett hål vardera i två tänder, spelat mig till hard-läge på Guitar Hero och ätit godis och pluggat. Ett bra "lov". Nu när jag åker på praktik så ska jag läsa kurslitteratur inför nästa UVK (utbildningsvetenskaplig kärna)-kurs. Ska bli... intressant. Kommer bara bli fyra veckors praktik eftersom en viss VFU-handläggare inte sköter sitt jobb. Femte veckan kommer bli här uppe i norr någonstans. Vart vet jag inte. Hon skulle höra av sig - som med allt annat arbete hon gjort hittills. Dumma LTU som har inkompetent personal. Det börjar bli lite tröttsamt. Struktur-stressen har fått mig att börja äta onödigt och onyttigt igen. Pluggandet också. Har gjort klart 4 av 6 examinationer. 2 kvar.

Ska lägga mig i hårdträning nu. Speciellt fysiken, styrka. Och konditionen som jag inte ens har. 3 st "idioten" i stora danssalen tar död på mig utan problem, kunde nästan inte andas efter det idag. Då vet jag i alla fall vad jag måste förbättra.

Jag har varit rätt så kreativ på lovet. Jag fick en glassmaskin av pappa och Annika så har gjort en massa glass. Först choklad och sen banan. Bananen blev inte jättegod men det blev chokladen, pappa älskade den, haha.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela