tialachan

Chemical Courage

Publicerad 2012-02-07 19:02:54 i Allmänt,

Tredje veckan igång på praktiken, och det är koncentrationsvecka för årkurs ett inför deras kabaré. Den kommer att bli lika bra som alla andras, awesome. Idag skulle jag ha undervisat treorna, men blev superdissad och min värld gick under, men den blev hel igen då jag hade IV-val åk3. Det var mycket roligt, de var roliga, kreativa och ambitiösa och jag experimenterade lite med dem, vilket Maria (min handledare) tyckte var mycket roligt och fint. Jag blev nöjd över mig själv efter idag. Jag hade riktigt roligt som lärare idag.
Tyvärr har jag börjat äta nyttigt igen. Inte mat, utan kakor, glass och choklad. Inte bra! Men jag tycker nog att jag får det när jag rör på mig så mycket som jag gör nu.
Puss <3

Kommentarer

Postat av: Tialachan

Publicerad 2012-02-15 21:46:19

Det ska stå "onyttigt". Missade O:et.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela