tialachan

Scotty Doesn't Know

Publicerad 2012-08-21 16:39:05 i Allmänt,

- Lustra.
 
Jag lovade ju att lägga upp bilder från Stockholm, men idag var jag och handlade massor med en av mina klasskompisar så lägger upp bilder på de grejerna istället! Mycket, mycket roligare.
 
Fick en ny mikro för endast 400 kr! Med "fick" så menar jag att jag äntligen fick användning av mina presentkort på Elgiganten. 
Nya högtalare till datorn, mina gick ju sönder strax efter att jag flyttade hit. Också Elgiganten. Med en ordentlig baslåda till.
 
Sedan köpte jag en korg-liknande sak. Däri ligger nu alla mina garn.
  
 
Jag köpte en ny glasburk, där jag nu har massor med müsli i. Dollarstore. Till höger är min nya brödrost, köpt från ÖoB!
  
 
Jag köpte även nya matlådor, men fann dem inte lika intressanta som grejorna ovan, så tog aldrig kort på dem. Köpte glas också, som jag ska blanda drinkar i, har jag tänkt. De glömde jag ta kort på. Jag var dessutom och klippte mig idag, men har bara toppat det och klippt lugg så det är ingen större skillnad. Köpte en bal med toapapper och lite bomull och ny marmelad som jag ska prova att ha på mina rostade mackor. Tur att jag har bröd hemma, haha.
 
Stort tack till min vän som hjälpte mig få hem allting idag! <3
 
Högtalarna är mycket bra, föresten. Nu ska grannarna få igen, mohahaha.
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela