tialachan

Gravity

Publicerad 2012-08-22 19:50:29 i Allmänt,

- Sara Bareilles.
 
Idag var jag på komvux och tog ett förkunskapstest, vilket tydligen gick väldigt dåligt. Jag hade mycket att repetera. Efter komvux var jag och dansade med en klasskompis i några timmar, dansade lite balett och styrketränade, sedan koreograferade vi lite till en remix av Gotye och Kimbras låt Somebody that I used to know. Ska fortsätta med det imorgon.
 
Har lagt upp en matematik-planering för hösten. Eller i alla fall fram till vecka 40. Jag ska repetera hela bok C under tre veckor, sedan har jag fyra veckor på mig att räkna bok D och sen blir det prov på det. Dumt att man inte kommer ihåg allt man lärt sig.
 
Pratade med kusinvitamin idag och ska åka till henne på fredag. Ska bli mycket roligt!
 
Idag började de nya ettorna sin Nolle-Period. Jag är så avundsjuk på dem. Jag vill också! Träffade/såg många av phösarna och det såg så roligt ut! Nästa år ska jag nog vara med också! Det händer mycket nästa år...
 
Brödrosten är det som används mest sedan jag köpt alla nya grejer. Jag köpte marmelad, så snart är mitt bröd helt slut, så måste till nästa vecka gå och köpa nytt bröd. Jag får föresten lön denna månad också, inte lika mycket som i juli men en liten summa i alla fall! Det är bra! Jag måste börja spara pengar! Jag måste börja plugga! Jag måste börja träna! Om man ser ett Jennyformat hål i en vägg någonstans häruppe i Piteå så vet man att jag gått in i väggen, haha.
 
I går regnade det, tidigare idag var det sol och nu regnar det. Kan det inte bara vara ett väder en längre tid istället?
 
Puss <3

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-08-22 20:30:56

Ska bli så roligt att du kommer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela