tialachan

Flytta på dig

Publicerad 2012-08-15 21:26:00 i Allmänt,

- Alina Devecerski (tack Sofia!).
 
Det är nu onsdag och jag är inne på tredje kvällen. Dansandet går bara bättre och bättre, men jag vill nog inte påstå att det går särskilt bra. Fast det var katastrof förra veckan.

Igår gick jag runt på stan, köpte en tröja från Monkey. Idag sprang jag runt längs med hela Drottninggatan och letade efter Fjällräven-väskor, men kunde inte hitta någon som sålde sådana. Jag blev tipsad om Naturkompaniet på Sveavägen, så köpte en lila väska påväg till Balettakademien. Jag vet inte riktigt om jag är nöjd faktiskt. Jag får titta på den under kvällen och morgondagen. Jag tror jag kanske vill ha en ljusare färg på väskan, fast jag tyckte om den lila. Ska försöka bestämma mig.

Prins Charmig smittade ner mig med förkylning så jag har gått och ätit strepsils sen igår morse. Halsen känns mycket bättre.

Köpte en bok från SF-bokhandeln idag. Jag kommer inte ihåg vad den heter tyvärr. Jag kände att jag kan ju inte ha gått två dagar i rad till samma affär och spenderat minst en timme därinne båda dagarna utan att ha köpt något, så det fick bli denna. Den handlar om törnrosa som sovit i tusen år - och vaknar upp i vär tid där hon nu ska leva. Ungefär.

Puss <3

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-08-16 13:36:57

alina devecerski :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela