tialachan

Telephone

Publicerad 2012-04-15 11:01:23 i Allmänt,

Fredagen blev mycket bra, lunch på Acusticum med sin utomordentligt goda lax, och på eftermiddagen utövades det Waacking (som är en dansstil). Igår hade jag träningsvärk i armarna. Lördag blev det en kort workshop i Waacking och sen lite planering för min del. Sedan blev det utgång, men kom inte in på Challenge för att det var 20, och han kunde inte släppa in mig. Så Ewelina och Flipp var så snälla så de följde med mig och så gick vi på Kalles istället, som är en krog/pub. En ganska märklig krog, där de mest märkliga människorna håller till. Antingen så var det 93-92:or som såg ut som småbarn, eller gamla gubbar över 40 (päron, känn er inte träffade, ni ser fortfarande likadana ut som ni alltid har gjort - unga, alltså). Det var dräggigt på Kalles alltså, men det var intressant att se alla olika (tydliga) människotyper.

Igår missade jag att kolla ut innan jag gick till krogen, så när jag kom ut så snöade det superdupermycket, och idag ligger det ca tre decimeter snö överallt. Jäkla typiskt att det skulle snöa nu igen. Jag (och alla andra) som ville ha vår!

Idag blir det till att dansa, städa och plugga. Ska nog börja med att plugga lite grann, sen gå och dansa och sedan städa, äta, och sist plugga lite till. Tråkigt, men måste göras.




Puss <3







Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-04-15 11:10:22

Vilken fin bild, snygg frisyr och snygg sminkning :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-04-15 15:44:17

Tack! Det är du som lärt mig! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela