tialachan

Party Rock Anthem

Publicerad 2012-04-07 11:50:21 i Allmänt,

Så, jag befinner mig alltså i Gällivare hos Sofia och Emil. Jag åkte hemifrån klockan sju igår morse och kom fram i Gällivare vid tio i ett. Sen var jag ändå ganska trött så vi tog det lugnt i några timmar, åkte på After-ski (alla hade skid-frisyr) och sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning för kvällen. Jag tror att stället hette Nex som vi var på, men är inte helt säker på att det stavas så, hehe. Det var lite dåligt med folk där men jag hade det trevligt med Sofia i alla fall. Det var roligt att få släppa loss på dansgolvet, haha. Lite för mycket kanske.

Fruktansvärt fint hem har de! Stilrent och enhetligt inrett, snyggt. Söt liten Bella också. Mysigt gästrum. Härligt hem.
Nu vet jag föresten varför det inte finns några snygga killar i Piteå. De befinner sig allihopa i Gällivare. Jäkla typiskt. Såklart de ska vara så långt bort som möjligt. Haha.
Idag tror jag att det skulle bli någon typ av smörgåstårta hos Emils föräldrar och ikväll skulle det bli en till utgång. Inte ens på studenten hade jag två utgångar på rad, hehe. Det ska nog gå bra i alla fall. Hoppas jag. Hehe.
Imor åker jag hem vid typ 12, borde vara hemma i piteå vid typ fyra eller fem. Om inte tåget är försenat, vill säga. Igår var det inte det så jag får hoppas på att det inte är så imorn heller. Men det ska nog gå bra, hoppas jag. Jag hoppas ganska mycket idag, har jag märkt. Får hoppas (haha) att det inte håller i sig alltför länge.
Happy Feet på TV och Sofia i soffan med Bella. Chill-dag alltså. Kommer nog att fortsätta så i några timmar, passar mig utmärkt.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela